+48 698 686 465

Polityka prywatności
Niniejsza Polityka Ochrony Prywatności dotyczy serwisu którego administratorem jest Agnieszka Samulska-Kulesza prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Samulska-Kulesza przy ul. Legionów 83, 43-502 Czechowice-Dziedzice, NIP: 549-231-87-61 (dalej „Administrator”).
Celem niniejszej Polityki prywatności jest określenie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych powierzanych Administratorowi przez użytkowników w związku z korzystaniem z serwisu.
Dane osobowe przetwarzane w związku z działalnością Administratora chronione są przepisami prawa krajowego i unijnego, m.in. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Korzystanie ze strony serwisu oznacza akceptację zasad niniejszej Polityki prywatności.

Dane osobowe
1. Administrator za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w serwisie lub bezpośredniego kontaktu ze strony użytkownika przetwarza dane osobowe niezbędne do realizacji określonego celu przetwarzania: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej (e-mail), adres zamieszkania, numer telefonu, inne dane, które zostały przekazane przez użytkownika w trakcie kontaktu z Administratorem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do uzyskania odpowiedzi na zapytanie.
2. Administrator nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania danych osobowych użytkowników.
3. Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Samulska-Kulesza zbiera wyłącznie dane, które są niezbędne do zawarcia umowy i świadczenia wybranej przez użytkownika usługi, udzielenia odpowiedzi na skierowane do niej pytania i przekazania informacji na temat swojej oferty.
4. Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (dalej „RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Administrator przetwarza jedynie dane osobowe podane przez użytkownika w związku z korzystaniem ze strony internetowej.
5. Administrator przetwarza dane osobowe w zakresie: - kontaktu za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego w serwisie - art. 6 ust. 1 lit. a RODO
- kontaktu mailowego i telefonicznego - art. 6 ust. 1 lit. a RODO
- zawarcia i wykonania umowy – art. 6 ust. 1 lit b RODO
- wypełnienia  obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzeniem
- działalności gospodarczej – art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- dochodzenia należności – art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Uprawienia użytkownika
1. Użytkownik ma prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo przenoszenia, ograniczania przetwarzania, sprostowania/uaktualniania danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa albo są już zbędne na realizacji celu, dla którego zostały zebrane, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
2. Użytkownikowi przysługuje prawo cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
3. W celu realizacji uprawnień użytkownika należy skontaktować się z Administratorem za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego w serwisie, adresu mailowego: info@kulesza-radcaprawny.pl lub na adres korespondencyjny.  

Powierzenie danych osobowych
1. W związku z prowadzoną przez Administratora działalnością, w zakresie w jakim jest to niezbędne do wykonywania usług oferowanych przez Administratora, dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, w tym w szczególności usługi księgowe, obsługę systemów informatycznych i sprzętu oraz inne, które niezbędne są do wykonania usługi na rzecz użytkownika. Przekazywanie danych osobowych, w związku wykonywaniem usług oferowanych przez Administratora, odbywa się w oparciu o stosowną umowę.

Czas przetwarzania danych osobowych
1. Okres przetwarzania danych osobowych jest zależny od celu ich gromadzenia. Dane osobowe są przetwarzane przez czas, który jest niezbędny do osiągnięcia tego celu. Po upływie tego czasu dane osobowe zostaną usunięte. Dane osobowe będą przetwarzane:
- przez okres niezbędny do realizacji umów zawartych za pośrednictwem strony, w tym także przez okres przedawnienia roszczeń związanych z wykonaną  usługą pomocy prawnej;
- przez okres wynikający z przepisów prawa w przypadku przetwarzania danych osobowych w celu wykonywania obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa w tym podatkowych i rachunkowych;
- przez okres 10 lat od wykonania umowy o świadczenie usługi pomocy prawnej w związku z wykonywaniem zawodu radcy prawnego.

Zmiana polityki prywatności
1. Administrator ma prawo do zmiany niniejszego dokumentu. Aktualna treść Polityki prywatności dostępna jest na stronie internetowej. Niniejsza Polityka prywatności nie ogranicza jakichkolwiek uprawnień przysługujących użytkownikowi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.